Drogi Kliencie, jesteś dla nas najważniejszy! Abyśmy mogli szybciej i sprawniej Tobie pomóc prosimy o określenie sprawy, jakiej dotyczyć będzie kontakt.
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00
Sobota: zamknięte
Do sklepu stacjonarnego Best Hunters jest możliwy dojazd kolejką WKD. To tylko 12 minut od Centrum. Należy wysiąść na stacji Warszawa Salomea. Dodatkową formą dojazdu do nas stanowią wszelkie linie autobusowe, które mają przystanek w obrębie skrzyżowania ulicy Łopuszańska i Al. Jerozolimskie.
Posiadamy własny parking, dlatego klient zmotoryzowany, przyjeżdżając do sklepu stacjonarnego Best Hunters nie będzie miał problemów z pozostawieniem swojego samochodu.
Dział obsługi Hurtu Wszelkie zapytania oraz zamówienia produktów w ilościach hurtowych prosimy kierować na adres mailowy sklep@besthunters.pl lub telefonicznie +48 (22) 873 09 50 wew. 23
Dział obsługi Klienta Jeśli jesteś zainteresowany złożeniem zamówienia w sklepie internetowym, modyfikacji już złożonego lub sprawdzić jego status prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@besthunters.pl lub telefonicznie +48 (22) 873 09 50 wew. 21
Dział Handlowy Jeśli masz pytanie dotyczące oferty, chcesz sprawdzić dostępność lub cenę produktu prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@besthunters.pl lub telefonicznie +48 (22) 873 09 50 wew. 22
Dział Reklamacji Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym, złożyć reklamację lub sprawdzić status już złożonej prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@besthunters.pl lub telefonicznie +48 (22) 873 09 50 wew. 21